Не го знам, но там става и само с тънка гарнитура. Обаче каквото и да правиш, ако Номер 14 не го шлайфаш, нищо ням да стане. Ако го шлайфаш и само с тънко намазване със силикон ще се оправиш. Иначе от разпределителния вал се изкривява и не уплътнява добре.
Известие
Collapse
No announcement yet.
ремонти и срещи
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеНе го знам, но там става и само с тънка гарнитура. Обаче каквото и да правиш, ако Номер 14 не го шлайфаш, нищо ням да стане. Ако го шлайфаш и само с тънко намазване със силикон ще се оправиш. Иначе от разпределителния вал се изкривява и не уплътнява добре.
боби33 ще удари едно рамо за диаметъра. като гледам в мануала задника на разпределителния вал е 49мм та тая гумичка ще е 50 до 60мм.точка
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениеда ти кажа, хич не ми се занимава със шлайфане. по гумичката имаше язви и се надявам от тях да е бил теча. иначе по планката нямаше никакви следи от износване или измятане поне визуално. предпочитам да сложа един нов о-пръстен за 50 стотинки - левче. то цяла одисея направихме с него. оказа се че по номер не е наличен никъде, освен това и по-стария вариант с гарнитурата също го няма. в комплект гарнитури може да има, но само единично не се продават.
боби33 ще удари едно рамо за диаметъра. като гледам в мануала задника на разпределителния вал е 49мм та тая гумичка ще е 50 до 60мм.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениемомчета, някой знае ли диаметъра и дебелината на тоя о-пръстен номер 15 от картинката
за сега удрям на камък като го търся по парт номера, а скъсания го върнахме за да затворим колата естествено без да го измерим.
Кажи кои размери ти трябват,ще потърся шублера,че не го намирам и ще пиша.
Comment
-
Абе стига с тоя пръстен!
Изправи плочката, щото като има луфт , разпределителният вал започва да си тропка по нея с все по-голяма амплитудаНа където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Снощи се прибрах нормално. Без никакви забележки към мотора.
На сутринта, още при паленето матОро се разтропа!
Точно като на биелен лагер.
Май пак ще има секс!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Да им изсъхнат ръцете на тия от АЕ.
Жените им да се про....ат!
Ангренажният ремък се беше скапал!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеБуталото в клапана.
Поражения май няма
А какво всъщност е станало? Хлабав ремък или скъсан? Или паднали зъби?Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Зъбите на ремъка ги беше хванал кариеса.
Огледах добре ангренжните колела, но не открих в тях причина за положението.
Другият ремък е перфектен.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
Comment